lauantai 11. toukokuuta 2013

Esittelyssä Leijonanharjas Luka!

Lupasin ensimmäisessä postauksessa esitellä vielä eläimeni erikseen ja kertoa niistä enemmän. :) Elikkäs siis Luka tuli minulle muutama päivää ennen joulua 2011. Kun menimme ostamaan Lukaa ihastuin siihen heti, halusin ainoastaan Lukan, sillä se näytti kaneista rohkeimmalta ja vauhdikkaimmalta. Olin varmaankin onnellisempi kuin koskaan ennen.. <3 (Kun Luka tuli meille se oli vain puolen vuoden ikäinen.)

Luka tottui nopeasti uuteen kotiinsa, ja muutama viikkoa myöhemmin halusin alkaa harjoittelemaan Lukan kanssa kanihyppyä, se oppi nopeasti ja viikossa etenimme jo 30cm. Luka oppi muutakin nopeasti. Se oppi esimerkiksi takajaloillaan kävelyn ja takajaloilleen nousun käskystä. :) Aloimme pikkuhiljaa Lisäämään myös estekorkeutta ja myöhemmin sitten mukana oli jo pituuttakin. Luka on aina rakastanut hyppäämistä ja siihen se ei kyllästy! Vaikka este olisi kuinka iso se haluaa silti yrittää hypätä sitä. <3 Sen takia pidän lukasta, se ei luovuta.. <3

Kesällä 2012 me menimme ensimmäisiin kanihyppy-kisoihimme Helsingin Myllypuroon, emme sijoittuneet, mutta saimme Kuman, sillä olimme hyvät ensikertalaiset.

Olin kuitenkin tyytyväinen Lukaan ja sen suoritukseen, sielläkin se vain jaksoi koko ajan yrittää. <3 

Kuva ©. Siiri Helin


No eipä minulla muuta kerrotavaa oikein ole muutakun, että Luka on minulle aivan hirveän tärkeä, enkä haluaisi luopua siitä koskaan! <3

Tässä yksi video Lukan treeneistä noin vuoden takaa! ;) 



2 kommenttia:

  1. Luka on kyllä hienon näköinen (: Ehkä joskus kun nuo omat maatiaiskanit menee pilven reunalle niin voisi harkita leijonaharjaksen ottamista.

    - Riina
    http://kevaanpolku.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luka kiittää, ja minä kiitän kommentistasi! Ja joo nää leijonanharjakset on kyllä ihania karvakasoja! :3 ps. Liityin sinun blogiisi lukijaksi! :)

      Poista