perjantai 10. toukokuuta 2013

Minä

Heipsan! Oon tämmönen 13-vuotias kersa.. ;o
Oon tämmönen normaali tai no normaali.. XDD Monet pitää mua aika sekona, mut jotkut sanoo et kuinka rauhallinen oon ja semmosta.. :D Joo ittenikin mielestä oon aika sekopäinen tapaus, paitsi sen huomaa vasta kun muhun on tutustunu.. Eka saatan olla semmone ''asd'' *Jäätyy*.. :DD
Eläimet on mun elämästä tosi tärkee osa, en vois kuvitella millasta elämä olis ilman eläimiä! Tykkään kaikista eläimistä lähes yhtä paljon, enkä oikeastaan pelkää mitään otusta! :3
Miu! Joo jos en keksi mitä kirjottaa nii alan vaan tyyliin spämmää ja kaikkee tollasta.. xdd
Mua vähän pelottaa tää postaus koska tästä saa oikeesti sellasen vaikutelman et oisin joku hullu :''D

Mut siis joo ehkä mä kerron jotakin ittestäni! :)
Eli mun nimi on siis Ninni.
Mun synttärit on 3.8 ja mun horoskooppi on leijona! 8D Grau!
Mulla ei varsinaisest oo mitään lempiväriä, mut tykkään tosi paljon turkoosista ja sinisten sävyistä, tietty tykkään muistakin väreistä, paitsi mikään ns. ''yrjönvihree'' ei kuulu mun lempiväreihin.. D:
Mun lempiruoka on varmaanki makaroonilaatikko tai emmätiedä :D
Harrastan ratsastusta ja sitten yritän parhaillaan opetella valokuvausta tälleen ihan vaan eläimiä ja luontoa kuvaamalla!:)  Harjoitus tekee mestarin, eikös se niin mee.. :)
Joops, mut en nyt keksi näillä näkymin kahen aikaan yöllä mitään mielenkiintoista kerrottavaa, joten kerron joskus jotakin kun tulee mieleen, ja jos haluatte tietää minusta jotakin lisää niin kysykää ihmeessä! (Niinku siis asiallisia kysymyksiä 8D!)



Tässä viel kuvaa minusta:

2 kommenttia:

  1. Ihan kiinnostavalta kuulostaa tämä blogi näin alkuvaiheessa:D Uusi seuraaja sulle~

    Tossa vielä mun blogi jos kiinnostaa:)
    -> http://elamaonjusttata.blogspot.fi/

    VastaaPoista