torstai 30. toukokuuta 2013

Kohti kesäää:33

Elikkäs joo kohta kesäloma, jeejejejejeeejeee:33!! Kesälomalla aijon mennä käymään kavereilla ympäri suomee ja sitten heinäkuussa on se kesän kohokohta eli GouHaun-koiraleiri<3<3<3 ft. mun rakkaimmat <3
En oo taaskaan muuten kirjotellu yli viikkoon, koska ei oo nyt ollu vaan yksinkertasesti aikaa D; Mut kohta alkaa kesäloma ja sitten kerkeen kirjoittelemaan enemmän.
Mut mitäköhän tässä selittelis, mulla menee kai ihan hyvin. En kyll yhtään tiiä mitä laitan kevätjuhlaan ..xdd No jotain yksinkertasta tai jotain XD..


Voisin lisäillä tässä vähän jotakin kuvia joita oon räpsiny tässä viikon aikana! :D
NamNamNam Tein yks päivä aivan ihanan makusta smoothiee !:3
Hehee ! :D
Mun rakas EetuPeetusein :3
NomNom:3
Wihiii summer <3
Kesä on kyllä ehdottomasti mun lempivuoden aika! c: On lämmin ja on aikaa tehä kaikkee kiwaa jne c: <3<3<3
Olisko teillä muutes jotain ehdotuksia mistä tekisin postauksen? Voisin varmaan täs lähipäivinä tehdä Vilin tai Eetun esittely-postauksen. (:
Mutta mutta eipäs mulla muuta c:
Heidooo! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti