perjantai 10. toukokuuta 2013

Jos mä nyt taas koitan alkaa bloggaa..

Moikka, kello on puol kaks yöllä, koitin värkkää jotain kivaa ulkoasua yms.. En vaan oikee haltsaa sitä hommaa ja muutenkaan ei oo yhtään mitään ideoita.. No koitan muokkata sitä aikanaan ja tietty jos joku vois auttaa ni ois kiva, koska apu on ihan jees. =D
Niin oon koittanu varmaan vuoden ajan koittanu kirjottaa jokinlaista blogia, mutta se on menny aina vähän perseelleen, koska innostus on vaan loppunu kesken. Aattelin kuitenkin viellä kokeilla jos mä saisin semmosen innostuksen bloggaamisesta. Joo en keksi ikinä mitään järkeviä nimiä millekkään blogille tai postaukselle. :DD Mut joo koitan aikanaan kehittyy tässä hommassa.. :D (Tiedän käytän paljon hymiöitä ja tungen niitä joka paikkaa..) xdd

Mietin tässä et jos teitä nyt kiinnostais niin voisin tässä postauksessa esitellä mun eläimet, elikkäs mulla on koira, kissa, kani ja sitten kotiloita. Torstaina mulle tuli Akaattikotilo. Voisin nyt kertoo kaikista muita kaikkee kivaa paitsi en kuitenkaa jaksa alkaa selittelee noista lehto- / pensaskotiloista mitään, koska ekaks en keksi mitä niistä kirjoitan ja tokaks ne nyt on vaan tommosii tavallisia.. :D (pari kuvaa voin tietty lisätä.) ;)



Yölinnun Hurmuri ''Vili''
Synt.3.10.2004
Rotu: Labradorinnoutaja
sukupuoli: uros
Väri: musta
Luonne: Vili on aika itsepäinen otus ja sille pitää heti näyttää, että kuka määrää.. Kyllä vili osaa olla kilttikin.
Vili on myös aika ahne.. + sillä on pahana tapana haukkuminen, eikä se enään sitä lopeta, onhan sillä jo sen verran ikää.. No ei haukkuminen häiritse ainakaan minua, tärkeintä minulle on, että koira voi hyvin! Voisin kertoa jossain postauksessa, vaikka vain vilistä, mutta tässä nyt pari perustietoa.




Eetu
Synt. 16.7.2005
Rotu: Kotikissa ''Maatiaiskissa''
Sukupuoli: uros
Väri:  Väri: White and black (valkoinen mustin merkein tai emmä tiedä) XD
Luonne: Eetun luonnetta on tavallaan aika vaikea kertoa, koska monet näkevät sen luonteen erilaisena..
Minulle kuitenkin Eetu on oikeastaan aika kiltti eikä se pure / raavi minua. En oikeastaan osaa kertoa kunnolla luonnetta ja niin ihan sama :DD


Luka
Synt. 19.6.2011
Rotu: Leijonanharjas
Sukupuoli: Uros
Väri: Ruskea siamsoopeli
Luonne: Luka on luonteeltaan todella kiltti ja ihana, se antaa kaikkien käsitellä eikä se pure. Lukaa voisi oikeastaan sanoa ''kaikkien kaveriksi''. Lukan kanssa harrastan kanihyppyä. Luka on tottunut aikalailla kaikkeen, olen käynyt sen kanssa jopa tallilla.
Lumen Assi ''Alex''
Synt.17.9.2009
Rotu: Achatina fulica (Akaattikotilo)
Sukupuoli: -
Väri: Ruskea
Luonne: Tästä ei kyll oikeastaan voi sanoa mitään muutakin, että Alex tutkailee mielenkiinnolla uusia paikkoja.
(Laitan joskus kuvia)

En nyt jaksanut  etsiä kotiloiden kuvia koneelta, sillä koneellani on paljon muitakin kuvia.. :) Laitan kuvia joskus. Niin ja voisin tehdä joskus jokaisesta eläimestä erilliset postaukset. (Paitsi en kotiloisa, Alexista saatan lisäiilä vain kuvia yms..) :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti