sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Ihanin viikko!

Moikka taas pitkästä aikaa ! Tämä viikko on ollut mielestäni ehkäpä vuoden ihanin! <3
Tosiaan maanantaista perjantaihin olin leirillä, siellä oli aivan liian ihanaa ja haluan takaisin! <3<3  + Niin kova ikävä kaikkia kavereita.. 8( <3
Vilikin oli leirillä todella hyvin ja saatiin paljon kehuja, olen Vilistä niiiin ylpeä! Leiriltä parhaiten mieleeni jäi koulutuksien osalta toko. (Ja nytten alan harrastamaan Vilin kanssa tokoa! Huippua!)
Mhh mitäköhän kirjoittaisin? En taida jaksaa kirjoittaa kovin pitkää postausta sillä minua väsyttää jo nyt..
Eilen me grillattiin ja semmoista. Tänään olen tokoillut Vilin kanssa ja Vili on ollut ihan huippu ja on kuin eri koira, aiivan ihana !! <3<3
Myös marsut Minni ja Rambo tulivat hoitoon meille joksikin aikaan kun siskoni menee Ranskaan !

Laitan nyt viellä kuvia loppuun piristääkseni postausta, kun tosiaan en kovin pitkästi jaksa kirjoittaa mitään.. :) Kysykää toki jos tahdotte tietää jotain viikostani tai leiristä lisää ! (Kuvat ovat tältä viikolta.)





Uutta postausta tulee ensi viikolla ! :)

4 kommenttia:

  1. Tosi söpön näkönen tuo marsu! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voitko tehdä pidemmän postauksen siitä leiristä? olisi mukava lukea :)

      Poista
    2. voin mä varmaankin :) mut se menee ehkä ens viikkoon ku meen tänään helsinkiin ! :)

      Poista